Kasumi Juusha no Jutsu
Prosta technika a zarazem sprawiająca wiele problemów. Osoba wykonująca tą iluzję tworzy kilkanaście klonów. Co więcej, te replikacje mogą rzucać wszelkiego rodzaju bronią. Dużym plusem tej techniki jest to, że klony można pokonać, ale nie zniszczyć (można np. uciąć mu rękę, ale ona znowu wyrośnie). Dzięki temu prawdziwy ninja czeka w ukryciu aż wróg się zmęczy.
Chakra: 1500 za 1 klona
Kurama Himo Baindo
Po wykonaniu pieczęci użytkownik Jutsu znika, a w okół przeciwnika pojawiają się strączki fasoli z których autor Jutsu wyłania się. Możemy kontrolować te rośliny np dusząc przeciwnika.
Chakra: 2000
Kyakubu Satsu
Przeciwnik ma wrażenie, że jego nogi zapadają się pod ziemię. Tak naprawdę jedynie stoi na twardym gruncie, jakby mu nic nie było.
Chakra: 1500
Kakkou's Genjutsu Interrogacja Technique
Technika pozwalająca „przeszukiwać czyjś umysł w celu znalezienia jakichkolwiek potrzebnych informacji. Shinobi z silną wolą może się temu przeciwstawić. Wymagany jest kontakt z ciałem.
Chakra: 3000
Kori Shinchuu no Jutsu
Osoby, które wpadną w tą iluzję mają wrażenie krążenia w kółko po danym obszarze. Technika ma za zadanie zmęczyć przeciwnika.
Chakra: 1000, utrzymanie w 1 turze: 200
Oogama Namuri
Technika teraz usypia nie jedną, lecz dużo osób.
Chakra: 10 osób - 5000
Jigoku Gouka no Jutsu
Technika sprawia że w przeciwnika leci ogromna kula ognia. Jest to tylko iluzja, lecz przeciwnikowi wydaje się prawdziwa. Stoi on w miejscu jak wryty albo zaczyna uciekać, aż się zmęczy.
Chakra: 3000
Offline