#1 2010-02-18 21:54:18

 Michinaga

Anbuhttp://i863.photobucket.com/albums/ab192/Rajkgan/Anburanga.jpg

Skąd: Kajś xD
Zarejestrowany: 2010-02-18
Posty: 320
Punktów :   

Michinaga

Imię: Michinaga

Płeć: Mężczyzna

Charakter Postaci: Dziwny. Cichy, lecz czasem wybucha szyderczym śmiechem, który mrozi krew w żyłach i przyzywa ciarki na ciała innych osób.(powoli się zmienia)

Historia Postaci: Michinaga był kiedyś pełen radości i chęci do życia. Niestety gdy Kyuubi zaatakował Konoha-Gakure, jego rodzice musieli wyruszyć, by pomóc w walce z nim.
- Mamo! Nie idź! Proszę... Zostańcie! - krzyczał
- Synku... Musimy. Jeśli już nie wrócimy, to pamiętaj o tym, że zawsze byliśmy z ciebie dumni... - rodzice przytulili go i poszli.
To były ostatnie słowa z ich ust i ostatni raz kiedy Michinaga widział rodziców. Zmienił się. Nie miał ochoty na nic. Włóczył się po ulicach i mamrotał coś pod nosem do siebie. Jest dziwny...


Ranga: Jounin/ANBU
Wioska: Kiri-Gakure
Natura Chakry: Suiton, Raiton
Klan: Ayatsuriningyo - Lider
Kekkei Genkai: Kontrola Lalek 1lv
Bijuu: Shukaku
Chakra: 45 000 (+ 30% z opaski = 58 500)
Kontrakt: Niedźwiedzie

PD: 465
PR: 7
Złoto:81 100 Ying


Jutsu:

NINJUTSU:

Kawarimi (ch.1000) E
Podmiana
Henge (ch.200) E
Zamiana
Bunshin (ch.200/1) E
Klony-iluzje
Kai (ch.1000) E
Rozproszenie Gen
Kage Shuriken Bunshin no Jutsu (ch.300/1) C
Klonowanie broni
Kage Bunshin no Jutsu (Ch.1k/1) B
Klony cienia
Kuchiyose no Jutsu (Ch.?) B
Pieczęć przyzwania
Ranji Shigumi no Jutsu (Ch. Akt.5k, tura 1k) A
Robienie senbon z włosów (można manipulować włosami)

TAIJUTSU:

Konoha Bai Kega (Ch.0) D
Rzut kimś/czymś
Konoha Bai Kobushi (Ch.0) C
Wystawienie rąk by przeciwnicy nabijali się na nie xD

GENJUTSU:

Kokohi no Jutsu (Ch.700) D
Zmiana wyglądu przedmiotu
Kasumi Juusha no Jutsu (Ch.1,5k/1) C
Iluzja - klony nie do zniszczenia. Przeciwnik nie wie gdzie jest prawdziwy, a klonów nie da się rozwalić.
Kanashibari no Jutsu (Ch.4k/1 tygr.) B
Iluzja - tygrysy. Przeciwnik unieruchomiony na 5 tur.
Flower Petal Escape (Ch.8k) A
Iluzja - ucieczka za pomocą zamiany w kwiaty. Tylko przeciwnik widzi jak rozpadasz się na płatki kwiatów i nie wie gdzie jesteś, a ty po prostu stoisz w jednym miejscu (można łatwo uciec)

Jutsu żywiołów:

SUITON:

Teppoudama (Ch.0,3k/1) D
Wodne pociski
Suiun Sushi no Jutsu (Ch.1k akt. 250 tura) D
Kontrola wody
Suiryuudan no Jutsu (Ch.2,5k) C
Smok z wody
Suirou no Jutsu (Ch.3k akt. 0,5k tura) C
Klatka z wody. Po wyciągnięciu ręki z klatki, przeciwnik zostaje uwolniony
Suika no Jutsu (Ch.10k akt. - działa do końca walki) B
Zamiana ciała w wodę (uniknięcie ataku). Ciało trzeba nawadniać co chwila (najlepiej być blisko zbiornika wody)
Suikoudan no Jutsu (Ch.7k) B
Strumień wody (na końcu głowa smoka), którym można manipulować za pomocą chakry

RAITON:

Dendou Hando (Ch.1k) D
Uderzenie naelektryzowaną pięścią (paraliżuje przeciwnika)
Raikyuu (Ch.0,5k/1) D
Stworzenie kuli elektrycznej i ciśnięcie jej w przeciwnika.
Gufutenka (Ch.0,8k/jeden piorun) C
W ręce pojawiają się pioruny i możemy atakować nimi przeciwnika w maksymalnej odległości 10m
Raiseishi (Ch.1k akt. 0,3 tura) C
Naładowanie prądem naszej broni
Kaminari Shibari (Ch.6k) B
Stworzenie trzech ścian, przez które przeciwnik może się wydostać jedynie używając silnego ataku Fuuton. W przeciwnym razie gdy dotknie ścian zostanie porażony prądem
Chidori Gatana (Ch.7k) B
W miecz wprowadzamy energię Chidori i gdy trafimy przeciwnika rana zaczyna drętwieć i poszerzać się


Ekwipunek:
95x Kunai (30 u lalki)
7x Shuriken
10x Senbon
Strój ANBU (+10 do reakcji)
Płaszcz ANBU (+5 do wytrzymałości)
Ninjato ANBU (+5 do siły)
Pigułka ze skrzepniętą krwią
Metalowe Sansetsukon
Buty (+5 do szybkości)
Rękawice Gennina (+5 do siły)
Opaska Jounina (+ 30% chakry)
Tykwa Gaary (+5 do szybkości)
Lalka Karasu
Lalka Jarihe:
Wygląda jak kobieta :D
Ma czerwoną perukę.
Płaszcz ze skóry niedźwiedziej, wilczej i dzika, z kołnierzem z kolców jeża i skór.
Długie (siedem kawałków) cztery ręce z wbudowanymi ostrzami i rurkami, na dłoniach pazury wilka.
Długie (osiem kawałków) dwie nogi, na stopach pazury niedźwiedzia.
W głowie wbudowane kły wilka (16), rogi dzika (2), ostrze, rurkę, wyrzutnię kunai i granatów dymnych (może wyrzucać granaty, kolce haridoku, senbon, kunai, shurikeny), zapalnik z gazem.
Ogon drewniany i wysuwany metalowy z trującymi kolcami (po 10 na ogon).
Lalka jest obkuta metalem na rękach, nogach(prócz dłoni i stóp) i tułowiu.


Rzeczy do lalek:
4 kawałki drewna
Płytka metalu
Trucizna
Gaz łatwopalny
Gaz trujący
Gaz usypiający
10x Pazury niedźwiedzia
4x Kły wilka
5x Rurki


Specjalizacja: Lalkarstwo 3lv

Statystyki:

Wytrzymałość:27 (+5 z płaszczu ANBU = 32)
Siła:22 (+5 z rękawic + 5 z Ninjato ANBU = 32)
Szybkość:22 (+5 z Tykwy Gaary +5 z butów = 32)
Reakcja:22 (+ 10 ze stroju ANBU = 32)
Zręczność:30
Celność:27


Misje/Misje Drużynowe:

Ranga D 3/0
Ranga C 3/0
Ranga B 1/0
Ranga A 0/0
Ranga S 0/0

Ostatnio edytowany przez Michinaga (2010-04-12 16:00:19)


http://i863.photobucket.com/albums/ab192/Rajkgan/MichinagaSygnSasori.jpg
Imię: Michinaga
Płeć: Mężczyzna
Charakter Postaci: Dziwny. Cichy, lecz czasem wybucha szyderczym śmiechem, który mrozi krew w żyłach i przyzywa ciarki na ciała innych osób.(powoli się zmienia)
Ranga: Jounin/ANBU
Wioska: Kiri-Gakure
Natura Chakry: Suiton, Raiton
Specjalizacja: Lalkarstwo 2lv
Kontrakt: Niedźwiedzie
Klan: Ayatsuriningyo - Lider
Kekkei Genkai: Kontrola Lalek 1lv

Offline

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://kynsperk-nad-ohri.ibetonovejimky.cz OтeНи Гёджек Świnoujście ośrodki wypoczynkowe golden retriever cena