Imię: Michinaga
Płeć: Mężczyzna
Charakter Postaci: Dziwny. Cichy, lecz czasem wybucha szyderczym śmiechem, który mrozi krew w żyłach i przyzywa ciarki na ciała innych osób.(powoli się zmienia)
Historia Postaci: Michinaga był kiedyś pełen radości i chęci do życia. Niestety gdy Kyuubi zaatakował Konoha-Gakure, jego rodzice musieli wyruszyć, by pomóc w walce z nim. - Mamo! Nie idź! Proszę... Zostańcie! - krzyczał - Synku... Musimy. Jeśli już nie wrócimy, to pamiętaj o tym, że zawsze byliśmy z ciebie dumni... - rodzice przytulili go i poszli. To były ostatnie słowa z ich ust i ostatni raz kiedy Michinaga widział rodziców. Zmienił się. Nie miał ochoty na nic. Włóczył się po ulicach i mamrotał coś pod nosem do siebie. Jest dziwny...
Ranga: Jounin/ANBU Wioska: Kiri-Gakure Natura Chakry: Suiton, Raiton Klan: Ayatsuriningyo - Lider Kekkei Genkai: Kontrola Lalek 1lv Bijuu: Shukaku Chakra: 45 000 (+ 30% z opaski = 58 500) Kontrakt: Niedźwiedzie
PD: 465 PR: 7 Złoto:81 100 Ying
Jutsu:
NINJUTSU:
Kawarimi (ch.1000) E Podmiana Henge (ch.200) E Zamiana Bunshin (ch.200/1) E Klony-iluzje Kai (ch.1000) E Rozproszenie Gen Kage Shuriken Bunshin no Jutsu (ch.300/1) C Klonowanie broni Kage Bunshin no Jutsu (Ch.1k/1) B Klony cienia Kuchiyose no Jutsu (Ch.?) B Pieczęć przyzwania Ranji Shigumi no Jutsu (Ch. Akt.5k, tura 1k) A Robienie senbon z włosów (można manipulować włosami) TAIJUTSU:
Konoha Bai Kega (Ch.0) D Rzut kimś/czymś Konoha Bai Kobushi (Ch.0) C Wystawienie rąk by przeciwnicy nabijali się na nie xD
GENJUTSU:
Kokohi no Jutsu (Ch.700) D Zmiana wyglądu przedmiotu Kasumi Juusha no Jutsu (Ch.1,5k/1) C Iluzja - klony nie do zniszczenia. Przeciwnik nie wie gdzie jest prawdziwy, a klonów nie da się rozwalić. Kanashibari no Jutsu (Ch.4k/1 tygr.) B Iluzja - tygrysy. Przeciwnik unieruchomiony na 5 tur. Flower Petal Escape (Ch.8k) A Iluzja - ucieczka za pomocą zamiany w kwiaty. Tylko przeciwnik widzi jak rozpadasz się na płatki kwiatów i nie wie gdzie jesteś, a ty po prostu stoisz w jednym miejscu (można łatwo uciec)
Jutsu żywiołów:
SUITON:
Teppoudama (Ch.0,3k/1) D Wodne pociski Suiun Sushi no Jutsu (Ch.1k akt. 250 tura) D Kontrola wody Suiryuudan no Jutsu (Ch.2,5k) C Smok z wody Suirou no Jutsu (Ch.3k akt. 0,5k tura) C Klatka z wody. Po wyciągnięciu ręki z klatki, przeciwnik zostaje uwolniony Suika no Jutsu (Ch.10k akt. - działa do końca walki) B Zamiana ciała w wodę (uniknięcie ataku). Ciało trzeba nawadniać co chwila (najlepiej być blisko zbiornika wody) Suikoudan no Jutsu (Ch.7k) B Strumień wody (na końcu głowa smoka), którym można manipulować za pomocą chakry
RAITON:
Dendou Hando (Ch.1k) D Uderzenie naelektryzowaną pięścią (paraliżuje przeciwnika) Raikyuu (Ch.0,5k/1) D Stworzenie kuli elektrycznej i ciśnięcie jej w przeciwnika. Gufutenka (Ch.0,8k/jeden piorun) C W ręce pojawiają się pioruny i możemy atakować nimi przeciwnika w maksymalnej odległości 10m Raiseishi (Ch.1k akt. 0,3 tura) C Naładowanie prądem naszej broni Kaminari Shibari (Ch.6k) B Stworzenie trzech ścian, przez które przeciwnik może się wydostać jedynie używając silnego ataku Fuuton. W przeciwnym razie gdy dotknie ścian zostanie porażony prądem Chidori Gatana (Ch.7k) B W miecz wprowadzamy energię Chidori i gdy trafimy przeciwnika rana zaczyna drętwieć i poszerzać się
Ekwipunek: 95x Kunai (30 u lalki) 7x Shuriken 10x Senbon Strój ANBU (+10 do reakcji) Płaszcz ANBU (+5 do wytrzymałości) Ninjato ANBU (+5 do siły) Pigułka ze skrzepniętą krwią Metalowe Sansetsukon Buty (+5 do szybkości) Rękawice Gennina (+5 do siły) Opaska Jounina (+ 30% chakry) Tykwa Gaary (+5 do szybkości) Lalka Karasu Lalka Jarihe: Wygląda jak kobieta :D Ma czerwoną perukę. Płaszcz ze skóry niedźwiedziej, wilczej i dzika, z kołnierzem z kolców jeża i skór. Długie (siedem kawałków) cztery ręce z wbudowanymi ostrzami i rurkami, na dłoniach pazury wilka. Długie (osiem kawałków) dwie nogi, na stopach pazury niedźwiedzia. W głowie wbudowane kły wilka (16), rogi dzika (2), ostrze, rurkę, wyrzutnię kunai i granatów dymnych (może wyrzucać granaty, kolce haridoku, senbon, kunai, shurikeny), zapalnik z gazem. Ogon drewniany i wysuwany metalowy z trującymi kolcami (po 10 na ogon). Lalka jest obkuta metalem na rękach, nogach(prócz dłoni i stóp) i tułowiu.
Rzeczy do lalek: 4 kawałki drewna Płytka metalu Trucizna Gaz łatwopalny Gaz trujący Gaz usypiający 10x Pazury niedźwiedzia 4x Kły wilka 5x Rurki
Specjalizacja: Lalkarstwo 3lv
Statystyki:
Wytrzymałość:27 (+5 z płaszczu ANBU = 32) Siła:22 (+5 z rękawic + 5 z Ninjato ANBU = 32) Szybkość:22 (+5 z Tykwy Gaary +5 z butów = 32) Reakcja:22 (+ 10 ze stroju ANBU = 32) Zręczność:30 Celność:27
Misje/Misje Drużynowe:
Ranga D 3/0 Ranga C 3/0 Ranga B 1/0 Ranga A 0/0 Ranga S 0/0
|